مصاحبه آرشیو خبر ها
اشتباهات زیادی داشتیم ، بازی 90 دقیـقه است !

اشتباهات زیادی داشتیم ، بازی 90 دقیـقه است !

یوونتوس بار دیگر در خانه حریف ، 2 گل پیش افتاد ولی در نهایت نتوانست بازی را برنده شود و 3 امتیاز ِ مهم بازی را بدست آورد .

آنتونیو کونته ، سرمربی یووه پس از تساوی عجیب مقابل ِ ورونا و بازی ضعیف ِ یوونتوس در نیمه دوم در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به آن ها پاسخ داد .

" توضیح ِ خاصی وجود ندارد . بازی 90 دقیقه است نه 45 دقیقه . باید بهتر از این بازی می کردیم ، زمانی که فرصت داشتیم و دو گل هم پیش بودیم "

" بازیکنان ِ من استاد ِ بازی برای 45 دقیقه هستند ! در بازی مقابل اینتر هم همینگونه بود و پس از زیاد شدن اختلاف بازی را رها کردند و فرصت ها را از دست دادند "

" ما خیلی بهتر از این باید بازی می کردیم ، اشتباهاتی داشتیم که در گذشته آن ها را مرتکب شده بودیم و اکنون بدترین چیز برای ما تکرار اشتباه بود . این بازی 95 دقیقه ای بود و ما در دقایق ِ انتهایی بازی بسیار بی تجربه و بد بازی کردیم "

" اشتباهات ِ زباد بازیکنان ِ ما در محوطه جریمه ، دادن ِ فرصت های ِ زیاد به حریف برای ارسال و از دست دادن ِ موقعیت ها در مقابل ِ دروازه در نیمه دوم بسیار زیاد اتفاق افتاد "

" نیاز زیادی به 3 امتیاز داشتیم و با آوردن ِ بازیکنان ِ تعویضی می خواستیم به گل های بیشتری برسیم . اوسوالدو برای ما انتخاب ِ خوبی بود و در بازی مفید بود ، ما برای از دست دادن ِ موقعیت های زیاد و رها کردن ِ حریف و در نهایت از بین بردن ِ 2 گل ناراحت و شرمسار هستیم "

" برای فشار بیشتر بر روی هافبک ورونا و دوندگی زیاد در خط هافبک تصمیم به اضافه کردن ِ مارکیزیو داشتم که متاسفانه با مصدومیت جورجو همه چیز بهم خورد "

" در سال های قبل هم با استفاده از سیستم چرخشی و بازیکنان ِ مختلف توانستیم مشکلات ِ بازی های پر فشار را پشت سر بگذاریم . اکنون این فرصتی است که از دست رفته و باید اجازه دهید که با آن کنار بیاییم . ما به انگیزه ای متفاوت و روحیه ای جنگنده تر نیاز داشتیم "

" در سال ِ قبل هم با جاه طلبی و قدرت و مبارزه توانستیم اسکودتو را کسب کنیم اما باید دانست که تکرار این عنوان آسان نخواهد بود "

" ما فکر می کردیم که بازی تمام شده ، مطمئنا باید در نیمه دوم بسیار بهتر بازی می کردیم . تصور ِ این را داشتیم که بازی تمام شده و یا بازی آسانی است ، اما باید دانست که در لیگ ایتالیا هیچ بازی آسانی وجود ندارد "

" نیاز داریم که توجه بیشتری در بازی داشته باشیم ، نکات کوچک و جزئیات بسیار می توانند تعیین کننده باشند و متاسفانه ما در طول ِ این بازی اشتباهات ِ بدی مرتکب شدیم "

" پلوزو برای مقابله با توپ های هوایی وارد بازی شد ، بازیکنی که در نبرد های فیزیکی و جدال در هوا می توانست موفق باشد ، اما عجیب است که این اتفاقات در خط حمله و دفاع ِ ما رُخ داد و ما نتوانستیم برنده باشیم "

" برای شکست ِ ورونا بازی 45 دقیقه ای برای ما کافی نبود ، می دانستیم که ورونا تیم ِ خوب و پر تلاشی است و البته با حضور ِ تونی در توپ های هوایی خطرناک است ، اما اشتباهات ِ پی در پی ما را گرفتار کرد "

" اوسوالدو تنها 10 روز است که با ما تمرین کرده . بازیکنی باهوش و با کیفیت که فکر می کنم بازی خوبی انجام داد و توانست زوج ِ خوبی را با توز ایجاد کند . در خط حمله او سرعت ِ خوبی دارد و می تواند تمام کننده خوبی هم باشد "

" من از بازیکنانی که مدت ِ زیادی با آن ها بوده ام و البته به آن ها تمام نکات ِ این بازی را گوشزد کردم انتظار بیشتری داشتم . اشتباهات نباید اینگونه تکرار شود "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: